nedjelja, 25. listopada 2009.

Ribari - AD Arma 4 : 2


Nikad teze do pobijede. Prvo poluvrijeme igramo lose nemamo ideju igramo sporo i tako vec 5 utakmicu za rednom, dok u drugom rijesavamo pitanje pobjednika samo u par minuta. Utakmica je zavrsila 4 : 2 to je nerealno je po meni tribali smo dat jedno 12 golova i privest utakmicu do kraja.
Gubili smo 2 : 0 i nakon te dvi prilike sta smo sami stvorili i poklonili Armi da daju golove stali smo na balun i poceli igrat nasu igru napadacki ali sa razumjevanjem ( naravno svi osim Karla). Dizemo se u formi smo i samo tako da ostane. Slijedece kolo igramo za 2 tjedna protiv MG-a odlicna ekipa mogu svakog iznenadit zato u tu utakmicu ulazimo sa respektom i zeljom za pobjedom. Samo da pohvalim jos i Tea koji je danas bolestan dosa igrat utamicu, ali drugi put se obrij nemoj mi dolazit sa tim bradurinama jeli ti jasno.

Forca Ribari ............................ !!!!

Broj komentara: 13:

mnk ribari kaže...

jos samo tri dana i nervoza je dobija anketu apaurini i normabeli ale ale ale
popi malo da se smirimo ale ale

BOJAN kaže...

pogledao sam vas u nedilju i čestitke na pobjedi.bili ste puno bolji i sve osim pobjede bi bilo nepravedno.malo je realizacija zakazala,najviše kod Tea ali ipak na sreću je došlo sve na svoje mjesto..jedina stvar koju bi ja preporučio jest presing od prve minute.ne baš zaletit se grlom u jagode ali onako recimo kao što ste igrali drugo poluvrijeme.ima dovoljno igrača,svi mogu trčat,to treba iskoristit..

mnk ribari kaže...

hvala bojane na komentaru i razgovarat cemo o tvom prijedlogu

vice kaže...

bojane pizdo jedna ne seri izda si nas a sad pametujes picku cu ti slomit

Marin kaže...

Bojane igramo uvik presing protiv slabijih,a protiv jačih pričekamo prvo pol.Opet smo se počeli zajebavat na terenu,ne postavljamo matiju,u napadu se ne krećemo nego se oslanjamo na soliranje a to je sve zato šta na treningu ne radimo te stvari.

Anonimno kaže...

glupo je to reč nakon ovog niza pobjeda i dobrog raspoloženja u ekipi. imate igrače koji su neugodni i dobri 1 na 1, pa zašto ne im i prilagodit igru malo. a da se zajbajete na terenu nisam primjetia. idete kao navijeni po terenu. prijatelj

Anonimno kaže...

svaka cast ovom momku ko je to napisa pa da se i zaj.po terenu netriba nam veliko znanje za ove momcadi dobit mi pucamo od snage i tu je nasa prednost sta neznemo gubit nego igramo snagom i srcem i zato nas se svi i plase jer smo spremni ka 11.morski LAVOVA!!!!!!

mnk ribari kaže...

bravo ljudi samo naprid a anonimcima hvala na podrsci

Anonimno kaže...

ma vi ste svi pijandure,osim mene.ja sam jedini normalan...mate

mnk ribari kaže...

http://www.youtube.com/watch?v=lBMjy3gwJNs Mate se vraca kuci iz vani

prijatelji... kaže...

ljudi moji na vama je da spasite obraz svih nas i dobijete i zgazite nakica to mozete jedino vi i monty zato momci drzite se cila liga je uz va zgazite te male glupane****

mnk ribari kaže...

bilo bi lipo pobjedit ali molin te da izostavite te rici glupani itd, jer momci iz nakica bar one koje ja znam su ok, a jebiga rivalstvo ce uvik postojat a mi mozemo obecat da cemo poginit na terenu ne samo protiv nakica nego i svaku slijedecu utakmicu eto toliko na tvoj komentar.

vice kaže...

koje ste vi pijane budale