subota, 24. listopada 2009.

Pijanka uoči Arme







Igraci ribara uhvaceni u jednom splitskom klubu uoci sutrasnje utakmice protiv Arme. Koliko znamo neki od igraca toliko su bili izbijeni da nisu znali u jednom momentu di se nalaze. Uhvaceni igraci demantiraju da su to bili oni. Znamo da ekipa Ribara ima pojedinaca koji jako mogu popit npr. Teo, Vice, Karlo i naposljetku Marin koji i osvaja nagrade za pojedinacna pijanstva. Ocekuju se disciplinske mijere za ova nesportska ponasanja koju ce donjeti kapetan i prijedsjednik kluba Marin Znaor

Broj komentara: 20:

Anonimno kaže...

ovo je fotomontaža. nikakvu bocu ja nisam drža u ruci. stipe

Anonimno kaže...

kazna vam je da i duci vikend morate popit dvi boce johny-a..jedna je na moj racun.mz

Anonimno kaže...

krasan vam je izbornik. uoči važne utakmice on sa vama banči.

Anonimno kaže...

nije ni cudo sta su mate i stipe bili ocajni na terenu glavno da je njia duda u ruci

Unknown kaže...

mora bi voditelj cesce izlazit pa ce i na buducim utakmicama bit aktivan kao i danas, a i ponit cemo koji apaurin jer je u jednom trenutku utakmice zavrsio na tribini

mnk ribari kaže...

to ti bratu kupi apaurine njemu su potrebniji nego meni, jer sam ja isa na tribinu radi njegovih samoubilackih akcija hahahaha

Anonimno kaže...

ja kao njihov glasnogovornik demantiram ove slike. naime svi na slikama: antonio, mate i teo su sinoć u 10 već bili u krevetu.tako da s zgražanjem osuđujemo ovaj pokušaj da nas se ocrni i da se sumnja u našu profesionalnost.molim upravu da ih se ne kažnjava jer se očito radi o fotomontaži. stipe

Anonimno kaže...

koji si ti ludak da fotomontaza a ovi doli s bocom isti stipe jabalo mate

Anonimno kaže...

sljedeći igrači antonio p. (ujedno i voditelj), mate j. i teo k. kažnjavaju se zabranom izlaska i konzumiranja alkohola sljedeća 3 miseca zbog fotogarafija koje dokazuju da su večer prije utakmice ponašali se profesionalno. predsjednik mz

karlo kaže...

marine a onog šta je osta spavat u autu si zaboravia??? ili je njemu 6 miseci...

a tebi antonio ću ponit nekoliko normabela idući put da malo smiriš živce jer sam ja za tebe miran ko bubica...

Unknown kaže...

katastrofa!! nikako se ne mogu pomirit sa ovom odlukom predsjednika i molim sve suigrace da nam se pridruze u strajku u petak poslije 22h.

mnk ribari kaže...

ja idem u strajk jedino me moze smirit apaurin uz kombinaciju sa alkoholom zato u petak idemo u kauria da provamo tu kombinaciju, a karlo je miran ka bubica ja cu povratit da bubica
vidi anketu pa govori hahahaaha

karlo kaže...
Administrator je uklonio komentar.
mnk ribari kaže...

ti mozes osvojit jedno kutiju tabletica za smirenje hahahahaha

šefika kaže...

karlo picko odi pa se ljeci

Anonimno kaže...

antonio napravi nešto, karlo namišta anketu, nema šanse da ga je marin uspia prestić, stipe

mnk ribari kaže...

vidim da je nesto iskemija na nedobije koja picka

mnk ribari kaže...

šizika ne seri sad ces okrivit mene

mnk ribari kaže...

i obijasni mi kako marin moze imat 22 glasa aj molim te

šefika kaže...

karlo je cilom japirku javia da ide na blog i glasa za marina to mi je bumbo reka