petak, 23. listopada 2009.

Pobijednik 1.ankete


Pobjednik Marin Znaor

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

jebalo mater u glavi je isti marin

Anonimno kaže...

čestitke marinu. zaslužia je ovu titulu: samo nastavi

Anonimno kaže...

volim piti takvoga me majka rodi takav cu i ostariti alkohol zauvjek

Anonimno kaže...

banku za pijanku .marinov životni moto..

Anonimno kaže...

a šta reči čestitam marinu na pobjedi. čim sam ugleda anketu shvatia sam da pored njega nemam šanse. stipe

Anonimno kaže...

zahvaljujen suigračima na ovoj nagradi,moj životni moto je uvijek bio bolje biti pijan svaki dan nego izgledati kao mate.trudit ću se i dalje i neću vas iznevjerit,mz

karlo kaže...

zašto nisi sebe uvrstia u novu anketu? je li sikiro?

mnk ribari kaže...

zato sta ja neman problema sa zivcima a i pored tebe nema sanse niko da pobjedi ovo je tvoja pobijeda .

karlo kaže...

lapane jedan ti se živciraš više od mene, a i da si stavia matu u anketu ne znam baš bili uspia pobjedit