ponedjeljak, 30. ožujka 2009.

Rotondo : ribari 4:3


Igrali smo dobro samo opet nam je nedostajalo srece za dobit utakmicu. Cestitke igracima Rotonda na igri koju su pruzili protiv nas sve pohvale. Opet nam se dogodija Vik vodimo tri puta i izgubimo utakmicu, imamo 2 kola do kraja idemo ih odigrat lagano, bez presinga. Zelio bi pohvalit i svoje igrace, zrina koji je sa 2 gola 2 puta donija prednost,Dama motor ekipe, samo steta sve sta je falija dobili smo gol (haha), Vice dobar kao uvijek, Kapetan pohvala za njegov drugi gol hladnokrvno ga je zabija u svoju mrizu. crle dobro je, viili i vlado borili su se do samog kraja.
Nista idemo odigrat ova dva kola i zavrsit sezonu, nadamo se da cemo iducu bit bolji i zreliji sa novin voditeljem na klupi Ribara

Broj komentara: 12:

mnk ribari kaže...

evo stavija sam vicu da bude igrac kola da mi vise ne zuga, vidimo se utorak.

Anonimno kaže...

vice je sad sritan ka malo dite.neka mi svi potvrde da dolaze na termin.mz

mnk ribari kaže...

ja bi marine da dogovorimo utakmicu sa nekim nego da igramo medusobno, aj provaj nesto rijesit.

BOJAN kaže...

antonio baš si šupak mogao si i mene spomenit da sam došao pomoć ekipi svojim prisustvom iako zbog ozljede nisam mogao igrat

karlo kaže...

stvarno antonio baš si šupak...hahaha

jel neko još broji marinove golove, pardon, autogolove?

mnk ribari kaže...

Igramo u subotu u 20.40 proti st opreme potvrdite dolazak.

Anonimno kaže...

Mislim da će karlo bit iscipan,MZ

karlo kaže...

ja dolazim

BOJAN kaže...

i mi

karlo kaže...

ma bravo još najbolje da ne dolazite... i samo strpljivo večeras past će st oprema samo strpljivom igrom bez panike i bezglavog letanja

Anonimno kaže...

karlo upravo si reka da igraju suprotno tvojoj igri...

karlo kaže...

pa sad kad mene nema onda zvijezde mogu igrat kako triba...