nedjelja, 22. ožujka 2009.

Ribari : Vik 2:3

Cestitke igracima Vika na zasluzenoj pobjedi. Utakmicu smo otvorili dobro poveli sa 2:0,i zaglumili neke favorite koje niko nemoze dobit i to nam se odbilo od glavu. Naucili smo lekciju koju protiv Rotonda necemo ponovit.Svojim igracima zelim cestitati na borbi koju su dali na terenu, ali mlada smo ekipa igramo prvu sezonu skupa i imamo toga jos puno za nauciti. Nadam se da se ovaj poraz nece odrazit na igru nekih mojih igraca, i da iz ovoga mozemo puno toga naucit, ali sta je tu je idemo dalje i necemo se predavat nikome. Ima jos 3 kola do kraja sezone i nas cilj je uvatit 5 misto, sta mislim da je realno za razliku kako smo igrali prvi dio sezone.
Vidimo se utorak na treningu di cemo sagledat neke stvari i odluke da bi u iducu godinu usli bolji zreliji i pojacani na nekim pozicijama di smo jako slabi.

4 komentara:

Anonimno kaže...

Utakmica je bila dobra,igra dobra,možda smo tribali igrat s golmanom igračem na 2-0 ali jebiga sad je kasno.opet se ponavlja termin jedno a utakmica drugo.darko mora bit sigurniji.moramo se opet uvatit vježbat jer smo to malo zapustili.sljedeću utakmicu će bit bolje.mz

Anonimno kaže...

mene danas nema imam temperaturu bolestan sam cak i ne radim

BOJAN kaže...

momci ja u nedilju ne znam oću li moć igrat.imam problema s ozljedom već 5 dana.ide na bolje ali ne znam oću li moći.doć ću,skinit ću se,bit na klupi odgledat utakmicu.još ću sve bolje znat u nedilju pa ću moć reć točno

karlo kaže...

neću ni ja moć u nedilju, ozlijeđen sam...