utorak, 7. travnja 2009.

Ribari - St oprema 5:3


Igrali smo dobro i smireno, pametno, strpljivo bas kako nam je Karlo reka da igramo. Preuzeli smo njegovu igru na terenu i rutinski dobili utakmicu (hahahaha). Prije svega zelim cestitati st opremi na fer i korektnoj igri koji su pruzili protiv nas, momcima svaka cast bilo nam je gust igrat protiv njih. Evo blizi nam se zadnje kolo rivali od prosle godine MG i sigurno ulazimo u utakmicu 100%, vraca nam se Dama koji je zbog kartona bija navijac ovo kolo. Mozemo obecat ekipi koja ovisi o nama da cemo igrat protiv MG do zadnje kapi znoja krvi i da necemo pustat utakmicu kako su vec neki rekli. Nista evo to je bilo to, a ostalo mozete vidit na terenu 19. 03. 2009 u 10 sati utakmica koja ovisi i njima i nama jer nas vodi kako neki kazu u 3 ligu, a ujedno i mg da ostane u ovoj ligi.
Vidimo se na terenu.....................

Forca Ribari

Broj komentara: 18:

Anonimno kaže...

imamo na umn opet nekoga ko mrzi ribare...kako se bia zva onaj prosle godine...?? DZ

karlo kaže...

neka nas ne vole... 300% protiv mg-a, znam da ih možete dobit i bez mene

mnk ribari kaže...

idemo dat sve od sebe i dobit ka ekipa.

Anonimno kaže...

evo ja se samo zelim ispricat zato sta nisan dosao na trening,mater je bila na primanju...ne znan je li vam karlo javia...nadam se da mi ekipa nece uzet za zlo ne dolazak na trening.hvala,s postovanjem vili.

mnk ribari kaže...

dobro je vili samo drugi put triba javit na vrime da se znamo izorganizirat, a ne u zadnji cas. Dobit ces laganu kaznu, a brata cu ti nabit nogon u ona plava jaja jeba ga usta mutava.

karlo kaže...

morat ću ti objasnit kad se vidimo da operacija kile nema nikakve veze sa jajima niti ikakve posljedice... a za vilija, njega nema do 6. miseca, vratit će se na lito





ribari uz igrače sa zabranom

BOJAN kaže...

vili ja te razumijem 100%.i meni je mater jednom zabranila ić na trening kad sam u 4 osnovne dobio četvorku iz matiše..jebiga nisi ju trebao naviknit na sve petice

BOJAN kaže...

zaboravio sam napomenit da nas nema idući utorak.ja sam u bosni a vlado ima zabranu kao i vili.bio sam mu u školi i ima 2 neopravdana,pa je u kazni...vidimo se na utakmici protiv MG...sve najbolje za Uskrs svima

Anonimno kaže...

kao prvo vili nisi moga smislit bolju pricu od toga...sta se mene tice ja tebe nesmatram vise ribarom...moze pavkovic govorit sta oce,ali to je moje misljenje...previse si nas puta zajeba,a virujem da je sve bilo namjerno jer nie tebi mater hitler,svakoga se moze urazumit...nadam se da se neces ljutit,ali to je samo moje misljenje...DZ

Anonimno kaže...

vili ispuca si svoje bonuse,još si ti neozbiljan tako da te shvaćan,mz

Anonimno kaže...

ja se onda zahvaljujem svim ribarima na lipim trenucima sa momcadi,i zelim svu sricu da udete u ligu vise i puno uspjeha...vili

Anonimno kaže...

ha ha ha pa zajedništvo je oduvik bilo prepoznatljivo u ekipi ribara kao i sada sa vilijem....

karlo kaže...

jebate koliko pizdarija je napisano, mali je dobia odmor do lita da se malo sredi, na lito se vraća i to je to

Anonimno kaže...

ti se retaju počmi malo brinit za malog,jebe me se kakvi su vaši odnosi ali jedan dan u tjednu se brini da on dođe na termin i malo ga očvrsni jer plače za svaku pizdariju.vidi se da si ga malo cipa,mz

Anonimno kaže...

koliko pizdarija???a reci mi jeli ovo pizdaria,ti u 9 i 15 zoves marina da nedolazi vili???a da ne spominjem da je zakasnia protiv st opreme a igralo se NAVECER...u vise navrata je pokaza da je neozbiljan i neodgovoran,ja nebi tia da nam to napravi i sljedece godine...DZ

Anonimno kaže...

dragi moj da ti zivis u solinu i da te brat ne vozi svaki put vidia bi tebe koliko bi puta kasnija...da ti nije svaki put 5 minuti od kuce.....vili

karlo kaže...

marine tebi sam već objasnia da nemam namjeru se brinit o njemu ko da je malo dite, mali je zajeba par puta i zato sad ima zabranu do kraja školske godine a za posli ćemo vidit ako će bit pametniji... a vama dvojici mulaca bi bilo pametnije da ne pizdite previše

mnk ribari kaže...

Nema potrebe da se neke stvari odlucuju tako brzo, viliju triba dat vrimena da se sredi i kad bude spreman da se vrati, dobar je igrac trudi se. I ovake stvari se ne rjesavju preko bloga sist cemo i to sredit kako triba eto. Pozdrav