ponedjeljak, 2. ožujka 2009.

Broj komentara: 17:

mnk ribari kaže...

Nema vice u nedilju mora cuvat skladiste pa nemoze doc, ali sutra je na treningu javite jesmo li svi sutra na terminu.

Anonimno kaže...

dama ima utakmicu u 6 uri u kninu ali ja mislin da će uspit stić,mz

mnk ribari kaže...

Onda danas smo svi na terminu, napokon

mnk ribari kaže...

Ja radim danas do 10 sati pa cu kasnit jedno 5 min
Karlo ili Marine skupite Kremenjase jer ja necu moc.

Anonimno kaže...

papkovicu reci mojoj da napravi tvoj dio posla pa ces stic na vrime vice

mnk ribari kaže...

Vec i previse radi pa bi bilo bezobrazno da napravi i moj dio.

Anonimno kaže...

ja mozda danas necu doc na trening jer iman trening u 8 u solinu a nemam busa...tako da vjerovatno necu doc jedino ako uspien nekoga nazicat da me baci do grada...vili

Anonimno kaže...

a vili vili...zasto ti tvoj braco onda sluzi....

Anonimno kaže...

pa s cim bi me od odvela do splitovog....jedino san moga buson ic a jedini s kojin san moga je bia u 10 i 10....vili

mnk ribari kaže...

Jeste li se dogovorili da imamo termin u areni 120kn svaki misecno a igramo 4 puta

Anonimno kaže...

Biće ipak 135,00kn jer karla neće bit 2 mjeseca zbog operacije.dogovorit ćemo se sve u nedilju.mz

Anonimno kaže...

Dolazi i vice sutra uspija se zaminit na poslu pa dolazi sta znaci da smo kompletni jeli tako.

BOJAN kaže...

nema razloga da ne budemo kompletni

BOJAN kaže...
Autor je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

nismo nema mene....ja san obnovia ozljedu kolina...vili

Anonimno kaže...

vili se ukakijo-nebrini to je nasa prednost

Anonimno kaže...

tu ste gdje vam je i mjesto,nadite sigurnog golmana pa mozete razmisljat o prvom mjestu! neoric