ponedjeljak, 12. listopada 2009.

Vecer 11.10.2009 za povijest

Broj komentara: 19:

Anonimno kaže...

najjača večera ikad.mz

vice kaže...

vidi marina pijancine jos ce me dobit u anketi

Anonimno kaže...

ovo je vice glasa 3 put za sebe.ne brini vice prepustit ću ti titulu ako je osvojin.mz

VICE kaže...

a picka ti se ogadila govno jedno malo netiba hvala ostavit cu je tebi jer ce ti to bit jedina titula u zivotu PIJANCINO

Anonimno kaže...

ti matere koji ste vi likovi...mate

vice kaže...

sta se ti bunis klipane

Anonimno kaže...

marin ce osvojit titulu, neka ide u prave ruke čovik je pijan 24 ure dnevno.

Anonimno kaže...

KOJE JE TO GOVNO PIJANO MAJKO MILA

Anonimno kaže...

antonio je mudro preskočia sebe stavit u anketu. a znamo svi koliko voli popit. mate

Anonimno kaže...

antonijo unija si nemir u ekipu sa ovom anketom daj ostavku i napusti RIBARE ocemo veceras ostavku da vratis dres i platis pice svima lipo se ispricas i onda te mozda ostavimo u ekipimess

Anonimno kaže...

mate pijancino lokadurska

Anonimno kaže...

popušie vi kurac meni svi...MATE

Anonimno kaže...

jako si pametan decko mate

Anonimno kaže...

a vidi ovog mate kretena kako se ponasa a u ekipi jos ima dice poput zrina,dame i pavkovica zato budi pristojan

mnk ribari kaže...

jebate sta se uvatili mene pa sta sam van ja napravija

Anonimno kaže...

aj dico strukajte čireve i stavite protezu u vase kljove

Anonimno kaže...

drzi se mate brat vice je uz tebe

Anonimno kaže...

anketa je namištena,mz

Anonimno kaže...

marine prije sljedece utakmice dobivas nagradu i pomiri se sa tim da si najveci alkoholicar