četvrtak, 3. rujna 2009.

sezona 2009/2010



Blizi se pocetak lige i svi cekamo da pocme prva utakmica, doveli smo nekoliko pojacanja odigrali nekoliko turnira (Podstrana, torcida kup, solin ....) di smo mogli vidit sta nam fali i na kojim pozicijama se tribamo pojacat. Osim sta nam se vratija Stipe doveli smo Marina i Matu Jurlina i zadnje dane prije nego sta liga pocme prikljucija nam se i Mate Katusic - Deba koji je proslu sezonu igra za Mlakar Vilicar. Svi znamo da ce ove godina 4 liga bit jaca nego prosle godine iz razloga sta dolaze ekipe iz 5 lige (staklari, nakic, monty payton....) sta znaci da ce derbi bit svaku utakmicu. Prije svega moram se u ime cile ekipe zahvalit i prijateljima mnk ribari koji su za nas igrali turnire i dali svaku utakmicu srce na terenu to su Teo Kardum i Grgic koji igra za Dalera(jebiga kad vide ovo tvoji najeba si ). Prvo kolo 4 lige igramo sa jednim od favorita po meni to je ekipa Monty Payton, respektiramo ih al imamo viru u sebe radili smo dosta i ove godine ocekivamo puno vise nego prosle. Eto neka pocme ludilo vidimo se na terenu.

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

ma lako za moje.. al iman samo jednu molbu.. vratite kralja vilija u ekipu.. pozz.. grgic

Anonimno kaže...

vidis da mi se cak i majica slaze s imenom kluba.. hehe

mnk ribari kaže...

vratit ce se vili kad tad samo da se jos malo sredi i to je to

Anonimno kaže...

ma antonio veze ti nemaš...ostavi se nogometa..bit ces ti dobar voditelj...

mnk ribari kaže...

pa mozda to i napravim ,vidim i ja da sam los pa mozda prihvatim ulogu voditelja. hvala na savjetu.

mnk ribari kaže...

pa mozda to i napravim ,vidim i ja da sam los pa mozda prihvatim ulogu voditelja. hvala na savjetu.

Anonimno kaže...

ajde moj grgicu propadas svakim dano sve vise i vise