nedjelja, 22. veljače 2009.

Gt -Ribari 2:5


Utakmica protiv GT-a nije bila kako smo ocekivali, ali najvaznije da smo pobjedili. Na terenu nismo dobro stajali i u nekim djelovima utakmice dali smo im previse prostora za igru. Glavni razlog tome je sta nismo imali trening i nismo se dogovorili oko utakmice,medutim 3boda su tu i to je najvaznije.
Sve pohvale Zrinu koji je danas bija odlican i sa dva gola rijesija utakmicu u nasu korist, isto i Vladi koji je nakon 10 kola dao gol, nadam se da ce ga ovaj gol dignit i da ce protiv varosa dat jos koji.
Isto tako sve pohvale Vici i Dami kreatorima nase igre,Bojan kao uvik borac, Marin kapetan odlican, kao i Vili i Darko kojemu gol ide na dusu. Najvece zasluge treba prepisati Karlu (šiziki) koji je odlicnim udarcem u najvaznijem trenutku da gol i utakmica je otisla na nasu stranu.

Broj komentara: 20:

Anonimno kaže...

a di su ocjene? papkovicu znam da je derbi ali potrudi se malo

Anonimno kaže...

OCU CISTU DESETKU ZA ZRINA

Anonimno kaže...

odjebite u tri picke materine potpisi se picko jedna pa seri majmuni mali bolesni

BOJAN kaže...

čestitke zrinu na 2 gola,pogotovo za prvi - majstorski.igra nije bila nešto ekstra ali sasvim dovoljno za pobjedu jer smo očito mnogo kvalitetniji.moram se malo osvrnit na suđenje,nikad lošije do sada.inače se ne žalim ali ono danas je bilo jako loše.nepotrebno sam se naživcirao i dobio karton a to mi se inače ne događa,nema veze.definitivno nikada više neću piti rakiju noć prije utakmice

Anonimno kaže...

Igra je bila neloša,odigrali smo par odličnih povratnih baluna i završili ih šutom.Svi su igrali dobro.Ali vidi se da nismo trenirali i zato u sridu tribamo svi doć i malo vježbat kretanja i izlazak iz presinga.Tri boda su tu to je najvažnije.mz

BOJAN kaže...

kapetane ti moraš uvježbat taj udarac kad ti netko (najčešće ja ;)) ostavi povratni.u zadnjih par utakmica si imao 2-3 dobre situacije,ali neće u gol.iskoristi taj udarac

Anonimno kaže...

Bojane imaš pravo zato u sridu vježbamo udarce.napredujemo jer ove akcije nismo radili u prvom dijelu.mz

Anonimno kaže...

Bojane ja san se prijavia ali nikako mi neće prihvatit komentar ,šta triba napravit iscipat ću kompjuter.

BOJAN kaže...

prije svega upišem šta treba u ovu provjeru riječi.a doli upišem ovaj mail koji sam prijavio i lozinku.nekada budem već prijavljen pa ne moram a ako sam izlogiran samo to upišem i onda na objavi komentar.mora ti biti odabrana opcija Google/Blogger identitet.imaš ona 2 polja,u gornji mail a u donje lozinka.ne moraš biti prvo prijavljen da bi ti objavilo komentar,može sve odjednom.znači ispuniš sva ta polja,napiši komentar,i upri da ga objavi.kod mene radi

karlo kaže...

vjerovatno više nema tipki na tipkovnici tako da kapetana neće bit par dana online, u sridu svi po 5 kuna da mu skupimo za novu

mnk ribari kaže...

Evo vidija sam da imam kritike sta nisam stavija ocijene. Ocijenija sam kompletnu igru i borbu koja nam je donila pobjedu. A uostalom bija je derbi i nije mi se dalo. Vidimo se u sridu jeli svi dolazimo da znam.

Anonimno kaže...

U sridu moramo svi doć da nadoknadimo prošlu sridu.

BOJAN kaže...

ja ne znam oću li biti.trebali bi popričat o promjeni termina.ovi što rade mogu sebi praviti raspored,svi osim vice.znam da će biti problema jer nekoliko nas igra osim ove lige još i u drugim klubovima ali moramo nekako iskemijat.

Anonimno kaže...

ja idem sutra na soltu ako se vratim do 8 doci cu vice

Anonimno kaže...

Bojane ne zajebaji uči prije baluna

BOJAN kaže...

dobro to je sad jednokratno.ali inače srijedom imam trening s galebom tako da ako ikako mognemo promijeniti ovaj termin bilo bi odlično

Anonimno kaže...

Bojane ne seri vise igrat cemo sridom i gotovo ako ti se ne svida aj trenirat s galebom jebote galeb.

mnk ribari kaže...

Nemojte pisat pizdarije lipo se potpisite ako imate sta rec.

BOJAN kaže...

ma pusti,ga neko je malo naglup jer ne svaća šta želim reć.osim za mene,promjena termina bi odgovarala i vici,koji nam je jako važan igrač.

BOJAN kaže...

kao što znate,morat ćete bez mene u nedilju.želim vam svu sreću da dobijete varoša.dobri smo,imamo rezultate koji su nam stvorili odličnu atmosferu u ekipi.varoš je se pojačao i nije više ona ekipa za nabijanje.to šta oni pišu po forumu da ih neće biti pola,ja ne vjerujem.ipak oni žele ostat u ligi i u nama vide bodove.idemo tu utakmicu odigrat muški i dobit ćemo ju kao i ove 3 zadnje...sretno momci vidimo se idući tjedan